Alışveriş sepetinizde ürün yok.
Verdiğim siparişi nasıl takip edebilirim?
Siparişlerinizi , tedarik durumunu üyelik bilgileriniz ile sağ kolonda bulunan siparişlerim kısmından takip edebilirsiniz. Siparişlerinizin tedarik edilmesi aşamasında Sipariş durumunuz ‘’İşleme Alındı’’ olarak gözükecektir. Siparişiniz Kargoya teslim edildiği andan itibaren kayıtlı E-Mail adresinize Kargo takip bilgileri ile bildirilmektedir.
Sipariş ettiğim ürün geciktiyse ne yapabilirim ?
Siparişinizin gecikmesi durumunda Müşteri Hizmetleri Bölümümüzü 0216 538 52 22 nolu telefondan arayarak ürününüzün gecikmesi hakkında bilgi alabilirsiniz. Hızlı dönüş için info@sanalmagaza.com adresinden mail atarak da bilgi alabilmektesiniz.
Siparişimi verdikten sonra durumunu nasıl takip ederim?
Siparişlerim sayfamızdan siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz. Teslimatınız kargoya verildiğinde, sistemimiz İşleme Alındı / kargoya Teslim Edildi şeklinde bilgilendirme e-posta'larıyla ayrıca sizi haberdar etmektedir.
Tel: 0216 538 52 22
Hafta içi 09:00 - 17:00 saatleri arasında bize ulaşabilirsiniz.
SEYAHAT HİZMETLERİ BIGGTRAVEL tarafından sunulmaktadır.
Acenta ünvanı : ON-NET BIGGTRAVEL TURİZM SEYAHAT ACENTASI
T.C. Kültür Ve Turizm Bakanlığı A Grubu Seyahat Acentası
İşletme Belge No: 4755