24 Saatte Kargo *       Peşin Fiyatına 3 Taksit **           
Kapanış
KATEGORİLER
    Filtreler
    Tercihler
    Arama

    Garanti ve İade Şartları

    <p><span class="style2">SanalMağaza &lsquo; dan alışveriş yapan t&uuml;m m&uuml;şteriler aşağıda yazılı Garanti ve İade şartlarını kabul etmiş sayılır.<br /><br /><strong>1 )</strong>&nbsp; Sanalmagaza.com aldığınız her &uuml;r&uuml;n, &uuml;retici ve satıcı firmaların garantisi altındadır. &Uuml;r&uuml;n m&uuml;şteriye sağlam olarak ulaştıktan sonra ortaya &ccedil;ıkabilecek arızalar i&ccedil;in, m&uuml;şterilerimizin &uuml;r&uuml;nle ilgili &uuml;retici veya satıcı firmalara başvurması gerekmektedir.&nbsp;<br /><br /><strong>2 )</strong>&nbsp; Almış olduğunuz &uuml;r&uuml;n&uuml; kullanmadan, tahrip etmeden/bozmadan teslim tarihinden itibaren ond&ouml;rt (14) g&uuml;nl&uuml;k s&uuml;re i&ccedil;erisinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. &Uuml;r&uuml;n&uuml;, sevk irsaliyesi, &uuml;r&uuml;n faturası ve iade sebebini i&ccedil;eren bir dilek&ccedil;e ile Sanal Mağazacılık Bilgisayar Hizmetleri A.Ş alıcı adı ile adresimize&nbsp; iade edebilirsiniz.İrsaliyesi ve faturası ulaşmayan &uuml;r&uuml;nlerin iadelerinin alınmayacağını unutmayınız.<br /><br /><strong>3 )</strong>&nbsp; Sevkıyat sırasında zarar g&ouml;rd&uuml;ğ&uuml;n&uuml; d&uuml;ş&uuml;nd&uuml;ğ&uuml;n&uuml;z paketleri teslim aldığınız kargo yetkilisi &ouml;n&uuml;nde a&ccedil;ıp kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer &uuml;r&uuml;nde bir tahribat mevcut ise kargo firmasına tutanak tutturarak &uuml;r&uuml;n&uuml; teslim almayınız. &Uuml;r&uuml;n teslim alındıktan sonra kargo firmasının g&ouml;revini tam olarak yerine getirdiğini Kabul etmiş olduğunu unutmayınız.<br /></span><br /><span class="style2"><strong>4)&nbsp;&Ouml;zel &Uuml;r&uuml;nler İ&ccedil;in İade Şartları:<br /></strong><br /><em>Telefon İadesi:</em><br />&Uuml;r&uuml;n ekranı veya kutusu &uuml;zerinde yer alan koruma bantlarının &ccedil;ıkarılmamış ve kullanılmamış olması, ekranda ve telefonun herhangi bir yerinde &ccedil;izik, hasar vs. olmaması gerekmektedir. Tedarik&ccedil;i Firma tarafından orijinal kutusu ve aksesuarları ile sevki ger&ccedil;ekleşen telefon &uuml;r&uuml;nlerinin iadesi, yukarıda belirtilen hususlar dikkate alınarak; eksiksiz, hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte g&ouml;nderilmesi şartı ile m&uuml;mk&uuml;nd&uuml;r.<br /><br /><em>Diğer &Uuml;r&uuml;nlerin İadesi:</em><br />a. &Uuml;r&uuml;n&uuml;n arızalı veya ayıplı &ccedil;ıkması halleri dışında a&ccedil;ıldıktan sonra sağlık a&ccedil;ısından tehlike arz edebilecek veya tekrar kullanılamayacak &uuml;r&uuml;nlerin ,(&Ouml;rneğin kullanım esnasında v&uuml;cut ile bire bir temas gerektiren her t&uuml;rl&uuml; &uuml;r&uuml;n, tek kullanımlık &uuml;r&uuml;nler, ).&nbsp;<br />- Her t&uuml;rl&uuml; yazılım ve programlar, dvd, vcd, kasetler, taşınabilir bilgisayarlar, bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (Toner, kartuş, şerit vb.), her t&uuml;rl&uuml; kozmetik &uuml;r&uuml;nlerinin iadeleri alınamamaktadır<br />b. Yukarıdaki &uuml;r&uuml;nlerin iadesi; &uuml;r&uuml;n&uuml;n ambalajının a&ccedil;ılmamış, bozulmamış ve &uuml;r&uuml;n&uuml;n kullanılmamış olması şartı ile yapılmaktadır.<br /><br /><strong>5 )</strong>&nbsp; Orijinal ambalajı zarar g&ouml;rm&uuml;ş, tahrip edilmiş..vb şekildeki &uuml;r&uuml;nlerin iadesi kabul edilmez. Bu şekilde g&ouml;nderilen &uuml;r&uuml;nler www.sanalmagaza.com.tr tarafından Kabul edilmeyecek ve iadesi yapılmayacaktır.<br /><br /><strong>6 )</strong>&nbsp; M&uuml;şteri &uuml;r&uuml;n&uuml;, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım s&ouml;z konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle y&uuml;k&uuml;ml&uuml;d&uuml;r.<br /><br /><strong>7 )</strong>&nbsp; &Uuml;r&uuml;n m&uuml;şteriye ulaştıktan sonra ortaya &ccedil;ıkabilecek arızalar i&ccedil;in, &uuml;retici firmanın yetkili servislerine başvurulmalıdır.<br /><br /><strong>8 )</strong>&nbsp; &Uuml;r&uuml;n&uuml;n t&uuml;m fatura kopyaları ve iade sebebini belirten dilek&ccedil;esi ile beraber eksiksiz olarak elimize ulaşmasından itibaren en ge&ccedil; 10 iş g&uuml;n&uuml; i&ccedil;erisinde &uuml;creti kredi kartınıza iade edilecektir.<br /><br /><strong>9 )</strong>&nbsp; Bu iadenin bankanız tarafından kredi kartınıza yansıtılması 1-6 hafta arasındadır.&nbsp;<br />Teslim aldığınız paketi kargo g&ouml;revlisinin yanında a&ccedil;ıp, siparişinizi kontrol ediniz. Kargo g&ouml;revlisi yanında a&ccedil;arak kontrol ettiğiniz &uuml;r&uuml;n sorunsuz olarak teslim edilmiş sayılır.<br /><br /><strong>Satın Aldığım &uuml;r&uuml;n arızalandı? Ne Yapabilirim?</strong><br /><br />Sanal Mağaza 'da satılan &uuml;r&uuml;nlerin en az 2 yıl garanti servis hizmeti bulunmaktadır.Bu nedenle &Uuml;r&uuml;n&uuml;n arızalı olduğu durumlarda Sanal Mağaza irsaliyeniz,faturanız ile beraber Yetkili servislere başvurabilirsiniz.<br /><br /><strong>Kargodan Kaynaklanan Eksik, darbeli paket teslimi durumunda ne yapabilirim?</strong><br /><br />&Uuml;r&uuml;n&uuml;n&uuml;z&uuml; kargodan teslim almadan &ouml;ce kargo&nbsp; yetkiliniz &ouml;n&uuml;nde a&ccedil;ıp, paketinizin darbe , hasar g&ouml;rmemiş olduğuna emin olduktan sonra Kargo teslim tutanağını imzalayınız.hasarlı olduğunu g&ouml;rd&uuml;ğ&uuml;n&uuml;z &uuml;r&uuml;n&uuml;n iadesini Kargo Firması&nbsp;aracılığında&nbsp; İrsaliye,Fatura ve şikayetinizi belirten dilek&ccedil;eniz ile&nbsp; Sanal Mağaza A.Ş alıcı adresine iade edebilmektesiniz.<br /><br /><strong>Hatalı Sevkıyat ve Yanlış &Uuml;r&uuml;n g&ouml;nderimlerinde Ne Yapmalıyım?</strong><br /><br />Talep ettiğiniz siparişiniz sevkıyat esnasında kaynaklanan nedenden &ouml;t&uuml;r&uuml; tarafınıza farklı olarak g&ouml;nderilmiş ise, teslim aldığınız &uuml;r&uuml;n&uuml; 3 iş g&uuml;n&uuml; i&ccedil;erisinde Kargo Firması&nbsp;&nbsp;aracılığı ile Sanal Mağaza A.Ş alıcı adresine g&ouml;nderebilirsiniz. Talep edilen asıl &uuml;r&uuml;n&uuml;n&uuml;z 7 iş g&uuml;n&uuml; i&ccedil;erisinde tarafınıza g&ouml;nderilecektir.<br /><br /><strong>Yaptığım siparişi nasıl iptal edebilirim ?<br /></strong>Sanal Mağaza İade Şartlarına uyması halinde siparişinizi 14 g&uuml;n i&ccedil;erisinde m&uuml;şteri hizmetleri b&ouml;l&uuml;m&uuml;m&uuml;zle g&ouml;r&uuml;şerek iptal edebilirsiniz.<strong>Tel:&nbsp;<strong>216 538 52 22</strong><br /><br />Verdiğim siparişi nasıl takip edebilirim?&nbsp;<br /></strong>Siparişlerinizi &uuml;yelik bilgileriniz ile sağ kolonda bulunan siparişlerim kısmından takip edebilirsiniz.&nbsp;<br /><br /><strong>Sipariş ettiğim &uuml;r&uuml;n geciktiyse ne yapabilirim ?<br /></strong>Siparişinizin gecikmesi durumunda M&uuml;şteri Hizmetleri Birimimizi arayarak &uuml;r&uuml;n&uuml;n&uuml;z&uuml;n gecikmesi hakkında bilgi alabilirsiniz.&nbsp;<strong>Tel :&nbsp;<strong>216 538 52 22</strong></strong></span></p>