24 Saatte Kargo *       Peşin Fiyatına 3 Taksit **           
Kapanış
KATEGORİLER
    Filtreler
    Tercihler
    Arama

    Teslimat Şartları

    <p><strong>Verdiğim siparişi nasıl takip edebilirim?</strong><br /><br />Siparişlerinizi , tedarik durumunu&nbsp; &uuml;yelik bilgileriniz ile sağ kolonda bulunan siparişlerim kısmından takip edebilirsiniz. Siparişlerinizin&nbsp; tedarik edilmesi aşamasında Sipariş durumunuz &lsquo;&rsquo;İşleme Alındı&rsquo;&rsquo; olarak g&ouml;z&uuml;kecektir. Siparişiniz Kargoya teslim edildiği andan itibaren kayıtlı E-Mail adresinize Kargo takip bilgileri ile bildirilmektedir.<br /><br /><strong>Sipariş ettiğim &uuml;r&uuml;n geciktiyse ne yapabilirim ?</strong><br /><br />Siparişinizin gecikmesi durumunda M&uuml;şteri Hizmetleri B&ouml;l&uuml;m&uuml;m&uuml;z&uuml; 0216 538 52 52 nolu telefondan&nbsp; arayarak &uuml;r&uuml;n&uuml;n&uuml;z&uuml;n gecikmesi hakkında bilgi alabilirsiniz. Hızlı d&ouml;n&uuml;ş i&ccedil;in info@sanalmagaza.com adresinden mail atarak da bilgi alabilmektesiniz.<br /><br /><strong>Siparişimi verdikten sonra durumunu nasıl takip ederim?</strong><br /><br />Siparişlerim sayfamızdan siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz. Teslimatınız kargoya verildiğinde, sistemimiz İşleme Alındı / kargoya Teslim Edildi şeklinde&nbsp; bilgilendirme e-posta'larıyla ayrıca sizi haberdar etmektedir.<br /><br /></p>